كنكور 1402

مطالب آموزشي روانشناسي و تحصيلي

كنكور 1402

كنكور 1402

مطابق با تغييرات اساسي در كنكورA جديد و كنكور ، بسياري از دانشجويان و داوطلبان كنكور كه در برنامه و نصب تعادل بين مطالعه دوره هاي عمومي و ويژه منتشر شده اند.

در نتيجه آزمايش ، بهترين زمان دانستن و خواندن دوره ها و همچنين انتخاب بهترين آموزش براي هر دوره ، به شما در رسيدن به نتيجه مطلوب كمك مي كند.

 

كنكور در آغاز اخبار آموزش و پرورش در اين روزها است. از زمان عرضه دانش آموزان و انقلاب فرهنگي سال از ماه ژوئن و اتحاد جماهير شوروي عالي سال ، تعداد نظرات و اعتراضات در رابطه با اعدام دانش آموزان گفته شده است.

 

پس از انتقال آموزش اين كشور در ماه ژوئيه و كنكور ، سازمان ارزيابي آموزش اين كشور اعلام كرد كه اين قطعنامه به دليل نامزدي دوره بعدي غيرقابل توصيف نيست و قانون فوق الذكر اعمال مي شود. از سال 1403 ، كنكورA ملي.

 

با اين حال ، پس از بازديد از دفتر كنكور ، سرويس كنكور و اين رويداد براي پذيرش ODI-Advice انجام شد كنكورA 1402 استفاده مي شود.

با اين وجود ، از آنجا كه اين قانون شوراي اسلامي نيست ، Jogorku Kenesh در سال 2019 از آسيب شناسي كنكور خشمگين شده است و اين روند منجر به تصويب اين شورا شده است. وضوح در جلسه 843 ، شايد مهمترين نكته. در امتحان ملي ، ميانگين نمره متوسطه دبيرستان اثرات نهايي و 40 ٪ است. اين فرمان در پايان موضوع Jogorku Kenesh انقلاب فرهنگي ، در موضوع Jogorku Kenesh از Jogorku Kenesh اهدا شد ، اما در سال 1402 نسبيت ملي مجلس ملي در سال 1402 ، رقابت ملي مصمم نبودتصويب اخير در مورد ارائه و پذيرايي كنكورA ، به نظر مي رسد كه قبل از معاون رئيس دانشكده فارغ التحصيل كشور قبلاً توسط منصور منتشر شده است. برخي از نمايندگان شوراي اسلامي.

كنكورA 1402

 

بر اساس اين وضوح ، ما تغييرات كليدي در كنكور 1402 4 را مي بينيم:

 

40 ٪ سوابق دانشگاهي

حذف كل دوره ها از كنكورA

زير گروه ها را برداريد

كنكور دو بار در سال برگزار مي شود

اين تغييرات منتشر شده بيشترين نگراني را دارد كه داوطلبان تأثير شناخته شده اي در حذف دوره هاي عمومي و ميانگين نمره امتحانات تكميل دارند.

 

سالهاست كه كنكورIA از موسيقي عبور مي كند و تغييرات در اين سالها به ثبات نسبتاً پايدار رسيده و تأثير كمي در يادگيري دانش آموزان داشته است.

 

اگر شما قصد برنامه ريزي داشته باشيد ، اما هزير بوليسون بلان است ، چالش هايي را به چالش مي كشد. مؤسسات و مشاوران غالباً نيازهاي دانشجويان را ارائه مي دهند ، نه نيازهاي دانش آموز و غريبه ها و استرس براي منافع خودشان و نامزد. به عنوان مثال ، مطابق با شرايط جديد ، ميانگين قيمت امتحان فارغ التحصيلي 20 است كه به كنكورA ارسال مي شود !!! يا همچنين گفته مي شود كه ارزش كل دوره ها بيش از دوره هاي تخصصي است !!!

 

متأسفانه ، اين موارد كمي وجود ندارد ، اما آنها مي دانند كه اين ادعاها براي مطالعه كنكورAA 1402 نادرست است.

درسهاي عمومي را ترك كنيد

 

بيشتر نامزدهاي كنكور شروع به مطالعه مي كنند. در سالهاي گذشته ، فصل تابستان براي بررسي و خلاصه دوره هاي كلاس هاي 10 و يازدهم (عمومي و تخصصي) پيشنهاد شده است.اما اكنون به اين دليل كه اكنون افراد كلي حذف شده اند ، اين روش بايد تغيير كند. درسهاي عمومي را ترك كنيد. به دوره هاي ويژه توجه داشته باشيد.

دوره هاي ويژه بر اساس كتاب آزمون ، فراموش نكنيد كه 60 ٪ تأثير مستقيمي بر نتايج كنكور دارند و 40 ٪ سوابق دانشگاهي وجود دارد. بنابراين توجه شما بايد بيشتر احتمال دارد كه بيشتر از اين بيشتر باشد.

 

12 ممكن است موضوعات عمومي همزمان با ابتداي مدرسه و بسته به آموزش كلاس شروع كنند.

 

براي معاينه نهايي ، شما به همه موضوعات 12 نياز داريد. به ياد داشته باشيد ، قوانين ، گروه گرامر و واژگان ، انگليسي و عربي به موضوع كلاس 10 بستگي دارد. با اين حال ، حداقل پايان پاييز نيازي به مطالعه اصول اوليه اين موارد ندارد.

براي آماده سازي براي امتحانات تمام شده يا كنكور بايد براي مطالعه موضوعات عمومي و ويژه تلاش كنيد

 

در بخش كتاب گرا بسته ، كتاب درسي را سفر كرديم. تمام فعاليت ها ، تمرينات ، طرح ها و شماره هاي مهم كاملاً مورد بررسي و تجزيه و تحليل قرار گرفت.

 

گفتار ادبي در درسهاي مشترك توضيح داده شده است و در هر جمله كاملاً توضيح داده شده است و سؤالات مثال زدني از امتحانات تكميل در هر فصل مورد تجزيه و تحليل قرار مي گيرد.

 

منابع انحصاري برتر كنكورA 1402

همانطور كه مي دانيم ، دوره هاي ويژه براي گروه هاي آزمايشي ، رياضي ، رياضي ، رياضي ، رياضي ، رياضي و سه سه گروه بسيار مهم هستند و براي موفقيت در دوره هاي ويژه به بهترين كنكور نياز دارند. منابع آموزشي.

 

بهترين منبع براي كلاسهاي خصوصي چيست؟

 

دانش آموزان معمولاً سوء ظن زيادي براي انتخاب بهترين منابع دارند.بهترين منبع براي دروس اختصاصي و كسب بيش از 70 درصد درصد منابعي هستند كه تمامي مباحث دروس اختصاصي را به صورت مفهومي آموزش مي دهند و سپس تكنيك هاي تست مباحث مطرح شده را آموزش مي دهند.

 

كتاب هاي تست

كتاب هاي تست به عنوان منبع بسياري از تست ها و سوالات كنكور دهه اخير بسيار مفيد هستند، اما كتاب تست شامل قسمت عمده متن كتاب همراه با نكات موجود در آن است و روش تست به دانش آموزان آموزش داده مي شود. . دانش آموزان. داده نشده

 

كلاس كنكور

كلاس هاي كنكور معمولا توسط بهترين معلمان در هر شهر تدريس مي شود.

 

اما كلاس هاي كنكور جدا از زمان بر بودن، انرژي زيادي از دانش آموز مي گيرد.

 

همچنين پذيرش در كلاس هاي كنكور براي همه دانشجويان امكان پذير نيست و نمي توانند از آموزش كنكور بهره مند شوند.

 

توجه داشته باشيد كه كلاس ها و مدارس كنكور به دليل شيوع ويروس كرونا به صورت غير حضوري و مجازي برگزار مي شود.

 

با مجازي سازي كلاس هاي درس كنكور و آموزش مدرسه، دانش آموزان در يادگيري دروس به دليل قطعي هاي متعدد و قطعي اينترنت، يادگيري دروس مدرسه و مفاهيم كنكور كه در كلاس هاي درس كنكور تدريس مي شود، با چالش هايي مواجه مي شوند.

.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.